30TL ÜZERİ KARGO BEDAVA!

Diyetisyenimizden Güne İyi Başlamak İçin 14 Öneri

SEVDİĞİN LEZZETLERLE KENDİ MÜSLİ KARIŞIMINI OLUŞTUR.

KARIŞIMI OLUŞTUR
Tarih : 25.01.2021
1. Kan değerlerinizi ölçtürün!
 
İlk iş olarak  hormonları, D vitamini, insülin direnci, cinsiyet hormonları gibi değerlerde bir problem olup olmadığına bakılması ve sonrasında doğru beslenmeyi öğrenmek için mutlaka bir uzman hekime başvurulmasını öneririm. Bireylerin kan değerlerinde kilo vermeye sebep olan problemler olabilir, bazen bu durum tedavi edilmeden kilo vermek imkânsız hale gelir. Doktor, tahlilleri değerlendirip, ilaç tedavisine gerek olup olmadığına karar verecek, ardından diyetisyene yönlendirecektir.
 
2. Yağı azaltın!
 
Aşırı yağlı ve kötü yağlar içeren yiyeceklerden, özellikle de kızartmalardan uzak durulmalı. Yemeklerin tamamen yağsız değil, az yağ kullanarak pişirilmesine dikkat edilmeli. Et yemeklerine ekstra yağ eklenmemeli. Tavuk ve balığın derisi ile etin yağı tüketilmemeli. Bunlar az yağlı olarak tercih edilmeli.
 
3. Şeker bağımlılığından kurtulun
 
Şeker en tatlı zehirdir. Şeker birçok hastalığa neden olduğu gibi kilo vermenin önünde büyük engeldir. Bu yüzden şekerli yiyecek ve içecekler minimuma indirilmeli. Bazı insanlar şekeri azaltın dediğimizde, çaya şeker atmadıklarından bahsediyor. Pastadan, kurabiyeye, gofretten meyveli yoğurda ve pek çok kahvaltılık gevreğe kadar pek çok yiyecekte şeker var. Şekeri minimuma indirirsek sorunun büyük ölçüde önüne geçmiş oluruz.
 
4. Beyaz un tüketimini azaltın
 
Beyaz ekmek, poğaça, açma, simit gibi hamur işleri ve daha pek çok beyaz un içeren yiyeceği minimuma indirilmeli. Sağlıklı tahıllara geçmek gerekiyor. Bulgur, esmer pirinç, karabuğday, kinoa, tam buğday- tam çavdar ekmeği gibi yüksek tahıllı ekmekler kaliteli, sağlıklı ve lif oranı yüksek tahıllardır. Beyaz unlu yiyeceklerin yerini bunlar almalı.
 
5. Etiket okumayı alışkanlık haline getirin!
 
Satın alınacak yiyeceklerin etiketleri mutlaka okunmalı. Tükettiğimiz gıdaların içeriğinde nelerin olduğuna dikkat etmeliyiz. Bu artık alışılması gereken bir konu. Markete girdiğimizde raftan aldığımız ürünü direk alışveriş torbasına koyuyoruz. Bu yanlış. İnsanların pek çok ürünü, yıllarca sağlıklı sanarak veya içinde şeker olduğunu veya tuz olduğunu bilmeden tüketiyor. Diyet diye lanse edilen veya sağlıklı olan yiyeceklerin bile içerisinde sanılanın aksine daha fazla yağ, şeker veya kalori olabilir.
 
Örneğin tahin-pekmez sağlıklı bir yiyecektir ama yüksek enerjilidir. Porsiyonuna dikkat edilmelidir. Örneğin diyet bisküviler daha düşük kalorilidir ama çoğu zaman onlar da şeker içerir ve standart bisküvilere oranla enerjileri %25 azaltılmıştır, bu yüzden sınırsız tüketilmeleri söz konusu değildir.
 
6. Öğünlerinizi mutlaka düzenleyin
 
Günde 3 ana öğün, 2-4 küçük ara öğün tüketilmeli. Güzel ve sağlıklı bir kahvaltı ile güne başlamak, tüm gününün ve yapılan işlerin kalitesini yükseltecektir. Ağır olmayan fakat protein-lif-karbonhidrat sağlıklı bakımından yeterli öğle ve akşam yemekleri tüketmeye dikkat edilmeli. Ara öğünlerde de yine çiğ kuruyemişler, meyveler, süt ürünleri gibi gıdalardan destek alınabilir. Tatlı ihtiyacını kuru meyvelerle yapılmış şekersiz tatlılarla veya kaliteli bitter çikolata ile karşılanabilir. Tabii ki hangi besinin hangi içeriğe sahip olduğu ve ne kadar tüketmek gerektiğinin doğru bilgilerini de yine bir uzmandan öğrenmek mümkün.
 
7. Öğün saatlerini düzenleyin
 
Hep aynı saatlerde öğün yapmak alışkanlık haline getirilmeli. Bu çok da üzerinde durulmayan bir konu ama insülin dengesi ve dolayısıyla kilo verme açısından bu çok önemli.
 
8. Kabızlıktan kurtulun
 
Günlük düzenli olarak probiyotik tüketmek kabızlık probleminin önüne geçecektir. Kefir, probiyotik yoğurt veya eczanelerde satılan probiyotik tozları kullanmak çok önemli. Bilinçsizce yapılan diyetler, çok düşük yağlı beslenme de kabızlığa sebep olur. Mutlaka bu konulara da dikkat edilmeli.
 
9. Meyveyi abartmadan tüketin
 
Meyve hayatımızda büyük yere ve öneme sahip. Vitamin, mineraller ve lif içerdiği için sağlıklı ancak, meyvenin de fazlası şekerli ve zararlı. Kilo verme döneminde meyve günde 2-3 porsiyonla sınırlı tutulmalı. Meyve sıfıra indirilmemeli ancak düzenli tüketilmeli.
 
10. Sağlıklı zayıflamak için sporu hayatınıza mutlaka sokun!
 
Sağlıklı kilo vermek isteyen bireyler, hayatlarının tamamına sporu yaymalı. Günlük 10 bin adımı hedeflenmeli, her gün en az 30-40 dakika tempolu yürünmeli. Spor salonuna gitmeden de bunu başarmak mümkün. Akıllı telefon uygulamaları evde yapılabilecek egzersiz videolarıyla dolu. Sokaklar ve parklar yürüyüş alanıyla dolu. Araç kullanımını azaltılmalı ve bol bol hareket edilmeli.
 
11. Uyku düzeninizi sağlayın, 23:00-24:00 arası mutlaka uyumaya çalışın
 
Uyku sırasında salgılanan melatonin hormonu yeterli salgılanmazsa kilo vermeyi engelleyebiliyor. En yoğun salgılandığı saat aralığı 23:00-04:00 arası. Bu saatlerde bireyler mutlaka uyumalı. Uyku ile kilo verme ilişkisi çoğu zaman göz ardı ediliyor fakat hem hormonal denge, hem de iştah dengesi için son derece önemli.
 
12. Hayatınızdan stresi uzak tutun!
 
Stresli anlarda kortizol hormonu salgısı artıyor ve bu hormon vücutta yağ depolanmasını artırıyor. Ayrıca stres aşırı yeme isteğine ve tıkınırcasına yemeye sebep olarak da kilo alımına sebep olabilir. Egzersiz ve meditasyon yapılmalı. Nefes düzeni kontrol edilmeli.
 
13. Çevrenizden gelen ısrarlara kulak tıkayın
 
Yedirme-içirme ısrarı gerçekten kültürel olarak ülkemizde inanılmaz yaygın bir olay. Şeker hastası olan birine “bir şey olmaz, ye gitsin” diyerek bir tabak baklava yedirmek isteyip, şeker komasına sokanları bile çevremizde rahatlıkla görebiliriz. Hatta farkında olmadan biz de arkadaşlarımıza, eşimize, çocuğumuza bunu yapıyor olabiliriz, lütfen bunun farkındalığında olalım. Bu iyilik yapmak değil, gerçekten kötülük yapmak. Çevreden gelen ısrarlarla başa çıkarsak gerçekten başarılı olabiliriz.
 
14. Önce sağlığa, sonra görüntüye odaklanın!
 
Herkes yalnızca dış görünüşü için yediklerine dikkat etmeye veya kilo vermeye çalışır. Oysa kişi sağlığını kaybettiğinde görüntü umurunda bile olmaz. Zayıflamak uğruna zararlı yollara başvurulmamalı. Yavaş yavaş kilo verecek bile olsan her zaman sağlıklı yiyeceklerle beslenerek sonuca ulaşmaya çalışmak daha doğru olacaktır. Yüksek protein diyetleri, karbonhidratsız diyetler, şok diyetler kısa vadede hızla kilo verdirse de uzun vadede sağlığa zararlıdır.
 
Kilo vermeye giden her yol mübah değildir. Kilo verirken sağlığımızdan olmayalım. Kilo vereceğim derken sağlığı ve enerjiyi kaybetmeyelim. Uzman desteği alarak kilolardan kurtulalım.
Hızlı Kargo

Satın almış ürünlerimiz taze taze hazırlanıp, özel korumalı ambalajlarda hazırlanarak korumalı biçimde kargoya en geç 3 iş günü içerisinde verilir.

Kredi Kartı ile Ödeme

Satın alınan ürünlerin ödemelerini tüm bankaların banka kartı/kredi kartı ile güvenilir ve şifrelenmiş sistemimizle kolaylıkla ödeyebiliriniz.

Güvenli e-Ticaret

e-Ticaret sistemimiz tüm kontrol ve testlerden geçirilmiş olup, sayfamıza girmiş olduğunuz veriler bilginiz dışında kimseyle paylaşılmaz. Bu sebeple sistem güvenlidir.

Mail Aboneliği ile Takipte Kalın

Yapacağınız mail aboneliği ile yeni çıkan ve kampanyalı ürünleri aynı zamanda diyetisyenimiz tarafından verilen tavsiyeleri günlük olarak mailinizden de kontrol edebilirsiniz.

Müsli Karışım ve Çeşitleri

“Lezzet doğadan gelir” mottosuyla yola çıktığımız bu yolculukta Türkiye’nin en değerli ve özel topraklarında tamamen Türk Çiftçiler tarafından üretilen yerli ürünleri harmanlayarak sizlere farklı Müsli Lezzetlerini sunmaya çalışıyoruz.Kaykan %100 Doğal karışımlarıyla kaliteli ürün, iyi fiyat politikasını benimseyen yapımızla Türkiye Tarım ve Orman Bakanlığından üretici belgesini alarak sizlerin doğal, sağlıklı ve lezzetli ürünler tüketmesi için özel karışımlar üretmektedir.Türk topraklarında yüzyıllardır atalarımızın yaptığı karışımları feyz alarak oluşturduğumuz ürün çeşitlerimizde sağlıklı, doğal, şekersiz ve kişiye kendini özel hissettirecek müsli türlerini üretmek ve sevdirmek için araştırma ekibimiz yoğun mesai harcamaktadır.Kaykan müşterilerinin özel isteklerine cevap vermek amacıyla Bana Özel Müsli’yi sizlere sunmuştur.Bana özel müsli ile sevdiğiniz lezzetleri bir araya getirerek hem daha zevkli hem de daha yenilikçi karışımları oluşturabilmenizi sağlamaktadır.Kimyasal ürünler içermeyen, katkısız ürünleri bir araya getirerek hem aşina olduğunuz hem de daha önce tatmadığınız tatların %100 doğal, şekersiz ve kolay tüketimiyle tüketiciler tarafından tercih edilmesinin gururunu yaşamaktayız.
KAYKAN NATURAL FOODS MÜSLİ

Kaykan Müsli Karışımları ile Lezzet Damağınızda Kalacak.

Ofis :

Kurtuluş Mahallesi Mevsim Sokak No:3/A-2 Soma-Manisa/Türkiye

Telefon : 0530 613 02 56

Mail : info@kaykan.com.tr

© 2020 Kaykan Gıda - © 2020 Kaykan Gıda - Tüm Hakları Saklıdır.